olivia: things could mean everything or nothing at all, take what is real I'll give you my all

Idag har jag gjort absolut ingenting förutom att kämpa mig igenom Harryp, är inte utläst än dock. Nu sitter jag i köket, alldeles alone, och lyssnar på emomusik. Dvs standard! Förutom att jag inte äter något... 
 
Som alltid på kvällar då dét inte händer så mycket vandrar tankarna iväg. Sommaren ska ju vara en årstid utan konstiga tankar och problem, men så sorglöst har det inte riktigt varit. Dock så skulle allt kännas 23x jobbigare på vintern, för det gör det alltid! Eller så är det för att jag är tonåring. Allt är möjligt, sure thing.

Ska lägga mig, hoppas på bra väder imorgon och en riktigt skön sömn i natt! Behövs. Hoppas på lite motion imorgon på ett eller annat sätt men jag har inga förväntningar på mig själv. På vissa saker är jag sämst, t.ex. att träna på sommaren.

Mina honeybabes, grymt koncentrerade. Sommarlovet går sjukt fort, det här skulle kunna vara igår men var en vecka sen? Drygt!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback