emma: tonight we'll reveal ourselves

Hello kärA vänner!

Har haft en del awesome dagar men nu har tröttheten bannemig tagit över. Har typ ständigt ont i huvudet och idag kan jag inte ens se klart. En tidig kväll skulle nog vara passande men ack så tråkigt..

Ska kanske på träning ikväll, känner mig dock förkyld men kan även vara allergi? Ett så tragiskt öde för en föredetta vältränad flicka som jag, att tappa motivationen! Och efter en vecka med fler skrovmål än jag kan räkna så har jag även vinkat adjö till formen. Att det kan sluta så, vareviga sommar?

En del bilder har tagits under dessa förbrukade dagar, de flesta kommer förhoppningsvis aldrig nå offentlighetens ögon. Men visst vore jag väl tråkig, om jag inte ens kunde visa någon?


Tårtan jag och Olivia bakade till Lukas! Okej, ser ur som att han typ skulle fylla 7 men den blev satans god i alla fall...


Eftersom typ ingen annan ville vara med på bild, här är en ful på Olivia..


Jag och Adam på harryp-maratonet igår! Snygg bild idd... att vara med på bild här på bloggen är bara en av många saker han måste stå ut med med mig:)

Efter moget övervägande bestämmer jag mig nu för att inte lägga ut några fler, då allihop har något slags störande moment (t.ex. någon som mycket ogärna vill vara med på bild bl.a. ungefär alla jag känner) 

Hejdo.  

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback