Är det här man ska skriva nått badasscoolt? Öh drake, drake på väggen där säg vem som gulast på stranden är...inte en topp 10 rubrik men den är iaf i drakklass.

Vet inte vad jag ska skriva men Lukas ville iaf att jag skulle skriva att han är awesome, dock är jag mer awesome men det får han inte veta att jag skrivit förrän då han läser det själv. Jag har glömt presentera mig kom jag på...Håkan är mitt namn och min högsta önskan är att få ett par gröna hängselbyxor och en vit tröjja med en fisk på. Nog om mig, nu kan vi snacka lite om dig!
Hmm kanske lite svårt att snacka om dig du jag inte vet vem du är men jag gissar att du just nu sitter vid en dator. SHIT jag är inte DAWLIG på att spå saker. Jag gissar också att du har hår, en näsa, mun. Äh ska sluta showoffa med mina synska skills...är man bäst så är man, finns inte mycket man kan göra åt det :>

Keep it real.

/Håkan

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback