emma: SO PULL THE TRIGGER BRING US TO AN END

NÅT HISTORISKT HAR HÄNT! HAR FÅTT EN NY MOBIL!!!!

För andra verkar det vara något som händer var och varannan månad men för mig är det något mycket större. Min gamla har jag haft sedan våran i åttan, dvs över 2 år. Får hoppas att min nya blir mig lika trogen, det är ju ingen touchmobil så den ska nog funka ett tag. Hehe ;) Har inget till övers för nya mobiler som går sönder om man råkar titta lite för länge på dem. Någon gång kommer väl dock även jag ramla ner i den fällan men som sagt, inte än...

Ikväll ska vi nog umgås me Matilze, har inte träffat bamsebjörnen på jättelänge så det blir awesome! Oj där kände jag mig som värsta p12an men sånt får man ta om man är Tahrd, Tahrernas Tahrd.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback