olivia: glömma dig är som att glömma mig men glömde mig gjorde jag ändå för jag ville hellre förlora mig än att förlora dig


Forever - Amber pacific

Terrible things - Mayday Parade

Let love bleed red - Sleeping with sirens

Har hittat nya emolåtar, yeeY! Nä men det är mysiga låtar att lyssna på såhär på kvällskvisten, sorgliga dock. Älskar såna låtar utan att riktigt förstå varför.

Ska lägga mig och låta tankarna fladdra  lite innan jag somnar. Imorgon börjar festivalen och det sitter inte helt fel med lite action i staden ;-) Ska också bli superb väder och sådant älskar jag!

Kommentarer
Postat av: kalle

kan ni inte lägga ut bilder på era rövar? för dom är så jävla gudomliga

2011-06-29 @ 07:16:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback