olivia: när natten är som mörkast





Kvällen började med att vi besökte ett lan. Standard! Där såg vi Paranormal activity och tog sexy pictures, bilderna här ovan är bara tre av godbitarna!

Tyvärr tror jag inte vårt xxhumör var så uppskattat av lanarna, så vi tog vårt pick och pack och drog till mobackenrampen. Trodde vi! Slutade med att vi for till balder.

Det blev inte en så tidig kväll. Därför kan jag ärligt säga att jag ville ta livet när jag steg upp klockan 10 i morse, och två timmar senare fick veta att Nej! Det var inte 12 vi skulle vara på stan, utan 13.30! Som tur var räddade beroccan  mitt liv.

Förövrigt höll vi på att blåsa av cyklarna när vi cyklade över bron. Det var helt galet!

Kommentarer
Postat av: hhe

EMMA DU HAR SÅ JÄVLA SNYGG RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV, LÅT MIG TA DIG DOGGY!

2011-06-04 @ 18:51:31

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback