olivia: not now or forever will I ever change you. I know that to go on I'll break you my habit



Bild på mig när jag försöker vara gullig. ELLER?! Webcambilderna anfaller iallafall.

Kom hem från träningen för ett tag sen. Och jag måste bara säga att det funkar inte längre. Tränar typ 1 gång i veckan (orkar inte fara på den rena löpträningen hehe) och idag sa de att det var en av de enklare gångerna. JOKE? Höll seriöst på att dö. De tror vi gör framsteg - ja kanske de andra men banne mig inte jag. Jag "håller igång" och blir varken sämre eller bättre. Fortsätter det så kommer jag inte hem från nästa träning. Måste ta tag i detta!

Förövrigt har jag och Emma bestämt att detta inte ska bli den tredje kvällen i rad vi sitter hemma och gör ingenting med oss själva som enda sällskap. Fast har inte lyckats planera nåt.. Men vi löser det! 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback