olivia: ska strax äta grillat, är utomordentligt taggad, tyvärr får jag kanske inte så många kramar ikväll

Hej allihop
Har haft ett underbart sommarlov. Sjukt awesome helt enkelt. Därför sörjer jag inte så mycket att min dator har nått en ny bottennivå. Går knappt att använda längre, sitter därför vid pappas dator. Tyvärr betyder ju det också att jag inte har några bilder att visa, vilket i sin tur betyder att ni får förlita er på mina tusen ord och inte på en bild. Sad but true.
Mina fötter har fått gå igenom så galet mycket slit sista tiden. Att springa runt i gladiatorskor utan någon dämpning alls är som ett recept för hälsporre. Dock har jag inte fått det än, bara typ svullna, onda fötter med blåsor. Låter ungefär lika mysigt som det är.
Längtar så galet mycket till maten! Är så hungrig, har knappt ätit idag. Ej heller blev det så mycket sömn då mitt sovrum turns into en bastu sommartid, vilket betyder att man vaknar senast 10 varje dag. Men jag överlever! Om än knappt.
'
Ey hitta en bild, I'm like AWESOME youknow?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback