emma: AWESOME TIDER

Hello Bloggen!

Var ett tag sen vi senast sågs, vilket har berott på att jag har haft AWESOME dagar. Underbart väder och timmar spenderade på partybryggan (alla dagar), klassfest fast iofs failad sådan eftersom typ ingen från klassen kom, bergsbyn, skolavslutning osv. Sommarlovet har börjat precis som det ska, med roliga, random och oväntade händelser, träffat en jävla massa folk, vara ute hela natten.. listan kan göras lång. Men eftersom awesomeheten för det mesta inte kan beskrivas i ord så får ni typ 32498 8943 bilder istället. Härliga tider:D

Ps. Måste skynda mig med bilduppladdningen. Kanske måste upp tidigt imorgon. Ds.
Ps 2. Har fått galet mycket myggbett. Ds.
Ps 3. Måste fan vara galen som gör det här nu. Sov bara 3 timmar inatt. Jag är fan den sjukaste jag har mött. Ds.
Ps 4. Köpte en ny bikiniöverdel idag och den var ASSNYGG (om jag kommer ihåg rätt), så det MÅSTE vara bra väder imorgon. Ds.

Falkträsket!

Jag och Olivia innan skolavslutningen, ful egobild i know:(

tårtan!

Olivia och Martinsson!

Matilda och Olivia!

Konstig bild:) Adam och jag iaf, och till den någon som undrade: JA vi är tillsammans!

"Klassfesten"

Matildas skolavslutning i morse. Jag och Olivia krigade oss upp för att gratta henne. Gav henne även blommor och en liten present!

Matilda fick näsblod när hon hoppade i älven, det var så GAAAAAAAAAAALET roligt hahahhaa 


Underbar bild på mig och Adam. Men iaf, ni ser myggbettet jag har på hakan? Alltså OMG kan det inte bara försvinna:( :( :( Ser förövrigt ut som att jag dreglar.


In action ;)


Kommentarer
Postat av: Emanuel

Fuck yeah!

2011-06-10 @ 02:38:22

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback