olivia: det var borta och nu är det försvunnet, hej då låt det vara så

Helzo alla björnar där ute

Sitter i soffan och drömmer mig bort. Pappa har i alla fall fixat min dator! Helt underbart. Nu slås den inte av längre, utan nu är den bara laggig och har ett icke-fungerande batteri. Love it!:)

Hade en trevlig kväll igår med exklassen. Älskar att vara nostalgisk och igår var ju verkligen rätta tillfället för det. Jag hade ju knappt träffat någon efter skolavslutningen, eller iallafall inte pratat med dem. Det är konstigt, för det var ju ett år sen men det kändes lika väl som att det kunde ha varit igår vi slutade 9an.

Kvällen verkar bli händelselös. Men med tanke på att jag har gjort nånting alla andra kvällar hittills på sommarlovet så misströstar jag inte. Känns skönt att bara dö framför en film (förmodligen Halloween, den enda film vi har som vi inte sett, tror inte vi orkar ladda ner någon) med nåt ätbart i ena handen och nåt drickbart i andra.

På tal om nostalgisk, nu ska vi se om jag har några bilder som för med sig spöken från det förflutna!


















Kanske räcker så

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback