emma: I never imagined I would feel so lost

Morgon vs. Kväll


Älskar morgonfrillan på första bilden.
Älskar min entusiastiska min på andra. Sleepy eyes<3

Har seriöst varit tröttare än någonsin idag. Sov typ 10 timmar, gick upp och åt frukost, gick och la mig igen. KÄMPADE mig upp för att äta på Allstar med Olivia och pappa, gick på stan (=som en zombie), for hem och sov. Har sedan dess degat i soffan. Aktiv dag, idd.

Imorgon ska jag i alla fall på skolan, vi börjar 11 though.. HEHe. Sen ska jag förmodligen inte göra någonting eftersom bussen på lördag går 8.15. HAHA SERIÖST ORKAR INTE. Vill ha roligt men det kommer inte ske. Orkar inte sitta hemma hela kvällen men det kommer att ske. Känns som att hela världen ska på Night Flight men mirakel skulle krävas för att jag skulle förflytta mig dit, i think. 80 kr för det känns som 80 kr i sjön >.>

Dagens fail: Skulle ta bort nagellacket med aceton. Av någon anledning använde jag det i ansiktet istället...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska inte alls till skolan imorn?

2011-03-03 @ 23:41:09

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback