emma: I've gotta live with the choices i made, and I can't live with myself today

Råkade skriva fel nyss när jag skulle gå in här och kom till en jätterandom sida där det var två likadana bilder på Lady Gaga och på den ena hade någon ritat på hennes hår. Funny stuff.

Idag har jag gjort det jag alltid gör på lördagsdagarna, nämligen suttit ute och läst. Idag blev det gamla godingen Twilight. Haha fyfan vad dom böckerna är bra, speciellt på engelska... Hann dessutom, inte helt överraskande, bränna mig i ansiktet så nu ser det typ uppsvullet ut med två blåtiror. Inte särskilt snygg dvs.

Ska göra nåt roligare nu. Förhoppningsvis. Oh, take me far far away



Plz Gud, ge mig sommar och ge mig såna här kvällar

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback