emma: today I live in yesterday, going backwards towards not able to see where I'm heading



Har minilan, fikade nyss. Har dock inte lanat så mycket utan snarare tittat igenom alla mina bilder från sjuan och åttan. Kommer nog aldrig förstå hur jag kunde vara så (och det här är allvarligt) oerhört fruktansvärt ful. Det var helt galet! Är inte en killes förstahandsval nu för tiden heller (som ni kan se på bilderna ovan haha) men jämfört är jag typ Miss Universum nu.

Fast i min spegel ser man iofs alltid sjukt bra ut. Den är magisk! Så då tror man att man ser helt OK ut, sen går man till en annan spegel och ser ut som en vandrande skorpa. Därför undviker jag alltid att titta i speglar, för att bevara storhetsvansinnet man får när jag tittar i min spegeln istället för att se sanningen i vitögat. Funkar 10/10 gånger!

NAttisar från Emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback