olivia: you could be everything I need

Saker som aldrig kommer hända (så länge jag lever):

  • Jag tröttnar på If it means a lot to you.
    Aldrig. Never. Musik kommer musik går men kärleken till denna låt består. Detsamma med Snuff och Heaven forbid. Underbara:')
  • Jag börjar heja på HV71.
    Herregud. Fulare lag finns inte. Davidsson. Falk. Laine. Mfl. No way.
  •  Jag flyttar till Ryssland.
    Nej herregud, döda mig. Aldrig Ryssland. Verkar så sjukt tråkigt. Ska jag flytta utomlands så blir det bannemig inte dit.
  • Jag blir en såndär torris som inte kan ta skämt och blir sur för allt och ingenting.
    Så galet tråkigt. Hatar såna personer som man typ inte kan skämta med för de fattar inte skämt och har ingen humor.
  • Jag faller för snygg=P
    Ingen förklaring nödvändig.

Eh ska sova. Så mer får ni inte veta!

Snygga=P


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback