emma: I've always known it's dangerous. how dangerous it is I just never knew. Until now, now I know. and just don't care - it's a part of life. and I want to live

Idag har varit en spännande dag på många sätt. Bl.a:
- Första riktiga skoldagen på 2 veckor!
- Jag och Olivia påbörjade 2-dagarsmetoden. Ska till piteå på torsdag med skolan och då krävs ju den perfekta kroppen ;) Hehe ok kanske inte, men vi håller oss i alla fall till 2DM. Kommer funka utmärkt! Observera: innehåller inte att svälta sig.
- Vi fick vara med i en tävling på skolan, man kunde vinna en Ipad! Jag deltog inte.
- Första innebandyträningen på 2 veckor!
- Hade på mig en tröja jag inte använt sedan åttan!

Ni ser? Mycket spännande, som vanligt i mitt spännande liv. Nu ska jag fortsätta med att göra spännande saker, dvs se på tv. Ganska riskfyllt med tanke på att vår fjärrkontroll inte funkar, jag menar, tänk om man skulle bli fast med ett riktigt dåligt program?


Albin och jag (snygga btw...) när vi gör nåt spännande. Dvs åker bil! Risken att krocka blir ju liksom större och större ju fler gånger man åker.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback