emma: can you hear me, over there? Can you hear through all the darkness in your life, over the storm that's inside you? Can you hear me?

Helzo!

Var riktigt, riktigt, RIKTIGT skönt att inte vara i skolan idag. Herregud vad nere jag var igår, var helt galet.. Läkte dessa psykiska sår idag med lite shopping (GALET MYCKET SHOPPING), pommesmeny på frasses med Matilda och Olivia, och ett möte med laget som gav mig lite framtidshopp. Dessutom så kan morgondagen bli !awesome! om det blir som jag tänkt och lördagen blir förmodligen det med.

Har förövrigt en ny sak att lägga till på min lista över genialiska saker jag gjort. Glömde mobilen hos mamma, och nu ska vi vara hos pappa i två veckor. Blir att återvända till mor min snarast möjligt för att hämta tillbaka min handikappade lover. Jobbigt men nödvändigt.

Jag och Olivia tog två riktigt fugly kort innan vi for till mötet, det ena fulare än det andra. Enjoy!





Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback