olivia: I went and found somebody neeeew but I gave you every waking moment and I can't lie still when there's someone else besides you

Vaknade tidigt idag (observera: alldeles FÖR tidigt) så bestämde mig för att vara lite produktiv. Dvs ladda över bilderna från min laggdator till ett usb! 120 bildmappar, 5800 bilder, 10,7GB; nu är det typ en och en halv timme kvar av överladdningstiden.

JUST NU!
Gör: Diggar musik på låg nivå (Adam and Emma are sleeping in the other room, vill ej väcka dem)
Musik: Louder than thunder - The devil wears prada
Outfit: You know me.. mjukisar, sovlinnet, grå tjocktröjan!
Hälsa: Lite förkyld fortfarande, men trots gårdagens bravader ute i regnet så har jag blivit friskare!
Humör: Glad! Taggad på livet
Hungrig: Nej. Men ska ändå snart äta frukost.
Bok: Kvinnan som gick in i dörrar. Den är ganska dålig men jag ger inte upp en bok!
Längtan: Turkiet, SOON!!!!!

Hehe igår klättra vi upp på scenen i folkparken, Lukas fick praktiskt taget dra upp mig och sen höll vi inte på att komma ner.. Eller iallafall jag för jag vågade inte hoppa. (Vi fick bygga en alternativ stege)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback