emma: mera potatis, och mera KOOOOORV!!!!!!!!

Idag har jag och Olivia: sett oth istället för att arbeta med hemuppgifterna, ätit frukost istället för att göra hemuppgifterna, sett den här^ filmen istället för att göra hemuppgifterna och tränat istället för att göra hemuppgifterna. Nu har vi hela dagen undvikit hemuppgifterna. Men! Det kommer vi inom en snar framtid få äta upp då de ändå måste göras nångång. Men! Den dagen den sorgen.


Kom nyss hem från träningen och äter nu korv. Mums! Jag gillar korv. Försöker samtidigt locka hit Adam så jag sen kan tvinga han att hjälpa mig med matten of doom. Som tur är så hjälper han mig mer än gärna (har han påstått ialla fall) eftersom galningen gillar matte. 

Måste gå nu, ska lägga upp lite mer potatis. Bai!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback