emma: the feeling when you see so much more, two soules colliding in something they both asked for

Hello!

Hatar att uppdatera nuförtiden eftersom jag aldrig har några bilder att publicera, pga mina mobilkamera SUUUUGER. Men! Behöver inte sörja för det. Saker jag istället kan sörja över är att:

-Vi förlorade mot Sävar idag med 3-1, plus jag hoppade av eftersom jag mådde sjukt illa. 
-Jag tror att vi har det mesta skoljobbet på jb genom tiderna..
-Det är vinter (dvs man kan inte cykla för då ramlar man och slår ihjäl sig) vilket betyder att man antingen måste gå, åka buss eller tigga skjuts direkt man ska någonstans.
-Det är vinter och ändå ingen SNÖ?? Snö är ju det enda bra med vintern (förutom jul, jullovet och nyårs hehe). 
-MÅSTE FIXA PRAO, typ det värsta som finns..

Hälsningar från tjejen nedan som hade en mysig kväll med sina kompisar (sina KOMPISAR!!) i april. 




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback