olivia: You're slipping away, can you feel how you're fading? Important to none, you're dust in the wind.




Som till synes blev min gårkväll inte som planerat, dvs att ha en überlame kväll med bara mig själv och TVn som sällskap. I stället ringde det på dörren där vid 11, vettskrämd som jag var av Criminal Minds (blir alltid rädd om det bara är jag vaken) vågade jag knappt öppna dörren. Men där stod bara Matilzie! Iväg till Bergsbyn for vi och såg två skräckfilmer. Därför var jag inte glad när jag kom hem och märkte att jag var tvungen att gå genom det kolsvarta garaget för att komma in.

Idag ska jag nog till mor för att hämta en svart nättröja och sedan förhoppningsvis köpa nya gympaskor! CU!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback