emma: I try to explain how your touch drives me insane, AND I CAN'T SPEND A NIGHT WITHOUT WISHING I WAS WITH YOU

Känner att jag har varit lite negativ på sista tiden. Finns ingen anledning till det alls ju, älska livet :D :D Här kommer lite bra saker som värmer mitt hjärta i detta inte så kalla vinterland!

- Match imorgon! Randommatch på en onsdag = like. Tyvärr har jag fått ont i hälen? Hälsenan? på något konstigt sätt idag. Men ingen idé att deppa, det gör ju allt lite mer spännande :}

- SNART JUUUL, mysigaste myset!

- TOOOOOONIGHT, I SEE THE SUN, SET THE SKYYLIINE ON FIIREE AND ALL I CAN THINK ABOUT Is WHERE YOU WILL BE WHEN THE DARKNESS EMBRACE YOU!!!! En inte så jättegammal goding, Adept - This could be home. Kvällen vi såg dem live, vilken jävla kväll alltså.. goa minnen! 

- Matchfri helg = hinner göra massa roliga saker, är sjukligt taggad!! 

- Har världens jävla finaste pojkvän, älskar pajken så obeskrivligt mycket :')

- Ska skriva dikter på svenskan på fredag, älskar att skriva dikter.. Har dessutom fått veta att jag ligger på ett stabilt MVG och det känns ypperligt!

- Duschade idag. Till å med jag kan ju va fresch ibland xD

- Har typ världens mest oseriösa blogg, ska gå nån annastans och vara prillig nu, ciao..





Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback