emma: you said you wanted to fly

Hello!

Är nu skellefteås biffigaste biff efter cirkelträning på skolan och fys på innebandyn. Atm ligger jag nerkrupen i soffan, min tillfälliga säng då den är något bredare =skönare när Adam sover över och jag är alldeles för lat för att flytta tillbaka i sängen. Imorgon har vi engelskaredovisning och jag känner att jag har glömt att träna, skulle ha gjort det tonight men tyvärr så rular Idol och One Tree Hill mitt liv just nu.. SÅ tyvärr mina groupmates! Jag kommer suga. 

Förövrigt så är jag avis på Adam som tar körkort typ vilken dag som helst och exakt alla som har wordfeud. Trots min tidigare enorma motvilja mot touchmobiler så har jag faktiskt gått över to the dark side. Det finns fan ingen som älskar wordfeud mer än mig, och det är värt mödan (även om mödan är att bli dragandes med en jävla touch). Så hello. Plz give me touchmobil and I give u seriösa cam-bilder. Long time no see!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback