olivia: But when you wake up, I'll no longer be there, I won't be the one to guide you home anymore. Oh. Yes, I will. Forever falling with you

Ligger och filosoferar såhär på kvällskvisten. Bara jag förövrigt som går till sängs 10 varje kväll? Nåja, nån måste bete sig som 85+. Dock så är det mest emotankar som virvlar omkring där inne, såna här egentligen obetydliga tonårsproblem som förmodligen inte berör någon vid en så hiskelig ålder som 85.

Idag hade vi cirkelträning på specialidrotten och löpning på innebandyn, är rätt slut. Vill bara säga att jag ÄLSKAR meningen "you are the reason I open my eyes" från This could be home. Så fin :') Nä men. Vissa saker älskar man bara ologiskt mycket, som jag t.ex. älskar såna där röda sura hallonflask-godisar eller min grå tjocktröja.

P.S Förstår verkligen inte facebookgrejen där man ska hålla andan. Det töntigaste nånsin? Mycket möjligt. Då föredrar jag till och med "gilla så betygsätter jag ditt utseende med IG, G, VG och MVG".

Ännu en ful bild på mig.
P.S 2: Learn to love them, finns ett antal av dem.
P.S 3: Våga lägga ut såna bilder! Man skall icke vara rädd för den brutala sanningen.
P.S 4: YOU WILL SEE, YOU WILL BE SORRY FOR LOSING MEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer
Postat av: pulverpuman

VG, kunde inte ge mindre pga bilden

2011-09-29 @ 00:17:51

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback