olivia: Tell me, would you kill to save a life? Tell me, would you kill to prove you're right? CRASH CRASH BUUUUURN LET IT ALL BURN


Moi for the moment. Visst ser jag lite läskig ut? Inte ofta det!

Förlåt för att ni aldrig får ta del av mitt otroligt häpnadsväckande liv, men för tillfället består det typ bara av skola och innebandy.. Klagar inte, men finns inte så mycket att säga heller! Skulle redovisa våra kunskaper om svenskans historia på något sätt. Jag och Emma skrev "Den både otroligt omogna och lärorika berättelsen om den läskigt frånstötande Tores resa genom svenska språkets historia (OBS! Medföljande sensmoral)" . Hoppas vår  lärare tycker om den, hehe...

Lyssnar förövrigt på lugn/emomusik. Standard!
Ska snart gå och lägga mig trots att vi har sovmorgon till 10 imorgon. Standard!
Beror förmodligen på attjag är helt slut efter att ha tränat hektiskt sen cupen. Standard!

P.S vet att ni älskar mina damprubriker

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback