olivia: And this never will be right with me, and now you're trying desperately

Idag meddelade de ovan att de ska splittras.. ingen mer awesomeness från dem då :(


Förövrigt tycker jag det är sorgligt när band splittras. Fakta (eller tror det är sant iaf;)) som bara jag bryr mig om: Jason, som lämnade Mayday Parade för några år sedan, skrev låten "I'd hate to be you when people find out what this song is about" som återfinnes på hans sista album tillsammans med bandet. Handlar om att, just precis, han tänkte lämna bandet, men det visste ingen utom han. Och sant, det sög för dem när alla fick veta att han skulle sluta, vissa tyckte nämligen att MP inte var nånting utan honom.
Började nästan grina när jag fick veta det, låten är sorglig nog utan den vetskapen, även om jag inte förut fattade vad den handlade om.. Ibland känner jag mig så töntig. "you never let go BUT I LET GOOOOOOOOOOOOOOO"




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback