emma: att finna SVARET

I mina dar har jag funderat på många saker, men det senaste året har dominerats av frågan: vad är det för fel på mig? Och nu verkar jag äntligen ha funnit Svaret!!

Men ärligt talat. I 16 år var jag en sprallig och pigg flicka i mina bästa år. Men sedan hösten 2010 har det ändrats. Jag har blivit trött, hängig, orkeslös, o-energiig. VARFÖR? undrade jag. Efter många om och men och blodprov så har jag nu (förmodligen) funnit det! Svaret!

Jag har fel på sköldkörteln, förmodligen en inflammation, vilket kan ge "bland annat humörsvängningar och trötthet". Ett till blodprov i mina enligt sjuksköterskan perfekta ådror så är biffen stekt!

FATTAR NI HUR SKÖNT DET ÄR ATT FÅ VETA? ATT FÅ ETT SVAR??? Särskilt på en sån grej man inte kan peka ut. En förändring i personen som förmodligen framstår som störst för mig själv. Att kunna "bli återställd". OH MAU GAD så skönt det känns!!

5/5 Glada Emmor!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback