emma

Började denna dagen riktigt bedrövligt med att vakna upp ur den värsta mardrömmer jag någonsin haft. Skrämd från vettet kunde jag inte somna om så nu är jag nådigt trött. Varför var den tvungen att inta min nattsömn just den natten då jag sov ensam?!?!!! Fast iofs har jag mardrömmar nästan varje natt nu för tiden, av någon anledning. Men i vanliga fall då det händer brukar jag bara väcka Adam och tvinga han att vara vaken tills jag somnar om. Typ den största fördelen med att ha en pojkvän..

Tillbringade förövrigt min lediga dag från skolan med hard work. Jobbade 8 timmar på mammas jobb med att ta ur papper ur pärmar och slänga. Riktigt rolig dag xD Dock blev vi inte klara så soon enough så blir det mer av härligheten!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback