olivia: And out of my league, is she out of my league? Let's hope not.

Nej, random artist som kallar sig Nevershoutnever och spelar ukulele, jag tror inte hon är out of your league. Varför? För enligt nåt forum är du typ den snyggaste killen på denna planet. I do disagree men w/e.


Blev en sen kväll i Bersusysen, vi var hemma hos Kalieeboi och såg himym samt pratade. Riktig myskväll! Tråkigt dock att jag har nåt problem så jag inte kan sova längre än 12, börjar bli kroniskt trött.. Missade dessutom lunch på stan med mamma för att jag vaknade försent, perfection is nothing.
Olzivia strikes a pose på nyårs. Vet inte vad som gick fel men blev inte bra på en enda bild från den kvällen.. Var därför inte så taggad igår när vi skulle testa ta porträttbilder med kameran och de ville ta på mig.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback