emma: i'm made of something you don't even know

Hello!

Hade derby mot Skellefteå IBK igår, hade ganska otur och förlorade med 3-2.. jag spelade som som en 12-åring och ja, ingen speciellt kul match enligt mig iaf. Men! Hade vår nya uppvärmningsskiva, In it to win it 2: back fo moah! och den lyste upp kvällen litegrann iaf, måste jag säga. Även våra kakor blev som vanligt succe. 

Just nu känner jag mig lite irriterad och jävligt trött. Ser fram emot en jävligt tråkig dag på skolan imorgon. Älskar inte livet. Ska fika om ett tag. Längtar redan. 

PS. saknar min vanliga dator med alla bilder, oth, webbcamera (haha okej brukar inte använda den så ofta men ändå..) Saknar allt! Snälla kom tillbaka snart min vän!



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback