olivia: I've had enough but it's all for the best, I need to get a few things off my chest

HAR JUST SKRIVIT KLART PSYKOLOGIUPPSATSEN!!!!!!!!!! Sjukt nöjd med mig själv, hade nästan trott att jag skulle behöva hoppa över träningen ;-) Dock blev det kanske den sämsta uppsatsen någonsin skriven, pinsamt om man jämför med standard för en sån här uppsats, men den blev iaf 3 sidor och det var så lång den max fick vara.

Nästa avsnitt handlar om kärlek och sexualitet. Olivia Nilsson, blivande relationsexpert. Bara att komma till mig för råd då! Passar på att lägga in en bild då till och med jag (fatta? JAG?!) var i ett förhållande:

Hahah, "konstigt" att jag inte längre är det..

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback