olivia: No, it's not supposed to hurt this much. But when someone slowly breaks it off it tends to leave a bitter taste, a scar, that slowly rips apart.



FRUSTRATIONEN jag känner över att idag få reda på att jag har en psykologiuppgift som måste lämnas in senast fredag. Vi fick den alltså veckan jag gick på prao, 3 v. ago, fatta att om jag praoar 8-16 varje dag så har jag varken tid eller ork med skolarbete?!

GLHF till mig, läsa 4 pdf med fortfarande okänt antal sidor / each, samt skriva en 3 sidor lång rapport om den. Och just ja, till rapporten ska jag använda mig av drömdagboken jag ska ha fört i en vecka. Kommer ha en sjukt kul vecka.



Kommentarer
Postat av: matilda

uppdatera? http://i.imgur.com/6PDxo.jpg

2012-03-14 @ 14:47:25

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback