emma: jag förstod inte

jag vet inte hur länge jag klarar det här.
Snälla kom tillbaka du var min värld, jag förstod det bara inte då. jag kan inte leva utan dig, du var mitt ALLT
jag kan inte känna nånting längre, har bara ett stort jävla hål i mig allt känns bara dåligt utan dig
snälla jag vet inte vad jag ska göra
jag vill bara ha dig här

I keep trying to find my way
but all I know is
I'm lost without you
I keep trying to face the day
Lost without you

I don’t wanna feel
the way that I do
I just wanna be
right here with you

Its been too long
And I'm lost without you
What am I going to do?
Said I been needin you, wantin you

    Wondering if your the same
And who's been with you
Is your heart still mine?
I wanna cry sometimes
I miss you



nu ska jag gå och gråta mig till sömns
svoggoott/emma





Kommentarer
Postat av: johanna

hur passar en bild på en mascara in i dehär inlägen?

2009-06-16 @ 16:22:22

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback