emma: desperat

Kvällen har spenderats med innebandyträning och tv mestadels. Träningen gick... inte så bra, "vila är den bästa träningen" som Olivia gnatar på om och just nu stämmer det nog rätt bra i mitt fall. Min hjärna hänger inte med, och dessutom känns det som att mina ben är helt döda, plus att jag har ont i höften och typ en muskel i låret?

Seriöst, vet inte vad som har hänt i min höft. Har haft ont i några veckor nu och det blev värre då jag kötta en spelare i övik. HAHA satan vad fjollig jag är.... men det är ju bara sådan jag är.

MEN VÄNTA... jag tänker inte gnälla mer nu. För enligt tv-programmet jag såg ikväll (tough love, där man lär sig hur man dejtar:$) så ogillar killar då man gnäller. Så inget mer sånt. Skärping nu för fan! Här ska det dejtas. Eller något. Måste bara hitta någon först! Lättare sagt än gjort det. Kan ju ha en ny tävling, "Emmas new BF" (boyfriend). Sicken bra idé! Det bara måste funka ju. Eller vad säger ni?




DEJT NÅGON?


Kommentarer
Postat av: Anonym

1000 har lätt ringt nu! :D

2010-01-12 @ 18:35:30
Postat av: JohnM

Skriv upp mig på listan =D

2010-01-17 @ 00:48:56

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback