emma: my tears are filled with memories

är glad just nu. Ett av mina i-landsproblem löstes!
Duschade och gick för att klä på mig, men har inte speciellt mycket kläder så hittade inget att ta på mig... men så kom jag på den absolut fantastiska idén att testa dom kläder (cirka 70%) jag har i min byrå som jag inte använder/inte passar. Och se på den! Första tröjan jag testar passar (nästan) perfekt! Fast den är inte så snygg... jaja, sånt får man ta. Nu har jag ju faktiskt kläder på mig.

Väntar nu på att mitt hår ska torka... har ingen hårtork, så det tar rätt lång tid. Och jag kan inte platta håret om det inte är torrt... och det känns jobbigt att sminka sig då jag har blött hår, så då sitter jag här istället. Puss och kram i-landsproblem.

puusss
/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback