emma: you would look great if you weren't you

får skriva snabbt, klockan 5 ska jag, olivia och lina vara på busstationen för att åka till PITEÅ, och innan det ska jag hinna laga mat, äta, byta om och fixa mig typ. Bråttom, svar ja?
Ska typ inte ens köpa nåt där, ska SPARA, men är ändå värt att fara dit, går gratisbussar dit tonight and tonight only. Mina söta friends kommer nog i alla fall waista deras money. Ah, kommer bli en härlig kväll ialla fall. Hinner nog  inte skriva mer ikväll, men ni kan nå mig på mobilen (ni som har mitt nummer hihhiihhihi).

SEDAN VILL JAG BARA TJATA OM MER KOMMENTARER? Finns ingen anledning att INTE göra det, enligt min åsikt?
Och tycker ni att jag skriver tråkiga inlägg med lite bilder, säger jag bara att snart kommer dom. Ska ta spårat mycket bilder ikväll, och imorron ska jag hämta sladden hos pappa så jag kan föra över dom på datorn. IT'S GONNA BE GREAT, and you know it.


^SÅNA HÄR FINA MACKOR KAN MAN FÅ OM MAN ROSTAR I LIZA EDMANS, AKA CARESMILES AKA 'carelizaS' BRÖDROST.

pussss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback