olivia: just for the win

lätt festivalen!!! artisterna äg ju lätt årets förra, men höjdpunkten blir ju antagligen darin. Ni kanske läste emmas inlägg, det var en pinsam stund av mitt liv. Men om vi reagerade så då, hur blir det nu? Vi får se.. Men caregang are going 2 festivalen.

filmen igår var typ bra, läskig men ändå inte fruktansvärt? inte så jag började gråta, maja... haha men jag blundade typ så jag kanske inte ska säga nåt, men jag skrek iaf. pinsamt, salongen var inte stor och ingen annan verkade ens tycka den var hemsk? jag förstår mej inte på andra människor.
Även om filmen var hemsk så är verkligheten så mycket mer skrämmande, på ett sätt man inte förstår innan man upplever det. Jag trodde jag skulle få en hjärtattack. Förlåt då men man stannar inte i en backe, helt enkelt? Inte en nerförsbacke.

Nu kan jag äntligen avslöja vad 4 p i c betyder, för de som inte har kunnat klura ut det. De sög, för såklart står det för 4 personer i caregang. Antaghligen! vad kunde man tro, vi är ju lite ego.

-det här lilla steget är bara fortsättningen på våra liv /olivia före bion .
man kan säga att jag var nervös
/olivia 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback