olivia: nonono, big no

dissarn av datron = jag.
Igår spenderades ju somsagt i ume, trevligttrevligt. Men vi var tvugna att stiga upp jättetidigt, så när vi kom hem kring 11 så stupade jag i sängen. Det ledde til att jag idag vakna 8/halv9 och vi därför hann utan svårigheter till sjungande dalens kyrka för gudstjänst. När vi kom ut å upptäcktevi det fina vädert, så jag och emma stanna i lekparken och gunga. Strax därpå kom också mamma och albin dit, enbart sammanträffande. Bara för att vi är så coola lekte vi kurragömma innnan vi gick hem och åt lunch
For på solbacken och lite sådant innan vi kom hem och förbättrade solbrännan lite, ganska stor skillnad faktiskt, härligt med typ en sommardag i slutet av april.-

förlåt men idag har careganget dissar varandra, upptagna på eget håll. förlåt så mycket men ikväll blire ändring på det, då vi förmodlingen alla ska till linas house, där linas sweet mama komemr hem ikväll. Och har med sig "överrasknignar" som vissa av oss har väntat länge på, dock inte jag

asså jag känner själv att jag låter ganska sur när jag bloggar ibland, är det så? Och i såna fall; är det sån jag är? Det är typ så, har jag hört ett antal gånger av caregang. men bara ibland, tro inte jag är värsta typ sura människan som går runt och surar på allt och alla 24/7.
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback