olivia: why a second chans

okej, den här dagen började med en överraskning.. lina du hade kanske inte helt fel,
Idag hade jag i alla fall ställt klockan på 7, för att kunna vakna och göra mej klar, packa färdigt och typp äta frukost före vi ska till UME!!! längtar som sate just nu, jag kan lova att jag känner att vi ska fara....
Hinner inte skriva så långt nu, emma är nog snart färdig i duschen och då ska jag springa dit innan mamma hinner före. Vill inte bli sist men det lyckas jag alltid med, ganska störande och särskilt hos pappa då varmvattnet brukar ta slut ibland, har hänt nåra gånger och det är inte kul..
Jag undrar om jag är den enda i hammarängen f94-95 som är så söt att jag är på datorn den här ljuvliga morgonen.. skulle kanske kunna tro det men vi har några som är rätt så beroende av datorn faktiskt.. så det får bli en överraskning, emma går säkert in så, men vi får se.
åååååååååååååååååååå jag är så nervös, men det ska bli skönt att duscha, då kanske lite av den nervositeten försvinner för att komma tillbaka när jag ser östra gymnasiet som vi ska bo på, jag kan riktigt tänka mej hur det kommer att kännas.. ojoj säger jagbara.
Vår första match spelar vi mot vännäs, men då har dom redan spelat en match ganska nyligen, nackdel eller fördel? vet inte, men igår såg vi på umecupen online att nåt umelag och det sista laget i vår grupp hade mötts, jag tror umelaget vann så vi får se upp med dom, men nu när vi har maria i mål igen så kommer det nog gå bra, tror ändå itne att vi kommer göra så dåligt ifrån oss, men jag blir riktigt arg om några i vårt lag inte kämpar, det händer ibland, och det suger.

söt bild när jag och lina verkliegn gör vårt bästa på en innebandyträning

haha nu ska jag inte skriva nåt mer förutom en sak, man får cykla på lejonströmsbron. haha anna

/
olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback