olivia: you're shitting me

nu är jag klar, bara emsigumman (det lät... fel) blir klar nångång. Men det är typ fruktansvärt kallt på hennes rum, men så lever jag hela vinterhalvåret, när jag inte har kommit på att skruva på mitt element. Det andra halvåret är det som en bastu i mitt kallade sovrum. det är också... skönt.

hittade nåra tabletter(???) vi fick på DH förra gången. smaskens! och jag menar det, dom var goda och jag tror jag är beroende. synd attt jag inte ahde så många kvar, och jag tvivlar väldigt starkt på att de finns att kköpa. Men om nån hittar små vita trianglar i en vit, rund förpackning där det står guitar hero på, ge dem till mej?

Okej blir emma aldrig klar`? jag har ju inget att blogga om men om jag inte bloggar har jag inget att göra. Det är värre, så då skriver jag på om just... ingenting.
Det där IQtesten emma länkade drives me crazy. okej, nej dte gör det intemen det är allt bra störande.
52 v p e å till exempel. Inte svårt, 52 veckor på ett år, men då vet ni ungefär vad man ska göra.
101 D kom jag faktiskt på vad det var för nånting. gissa? det var 101 dalmatiner.
4 H p e b , jag förstår bara inte? om nån kom på, skicka svaret? vi tänkte 4 hörn på ett... men inget sånt funka. åh! stört... det är precis som
66 b i b66 barn i bullerbyn? 66 berg i bergsbyn? 66 bröder i Bergen? Jag fatta nada, kommentera svaren om ni kommer på?
nu ska jag se om jag kommer på nån egen... få se nu...
1000 g p e k är väl inte världens svåraste, men det funkar.
 4 p i c HAHAHAHH klura på den ni... svaret kommer ikväll- hehe
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback