emma: back on track



exakt såhär söt är jag efter en kväll som bestod av att: fara till ica, hyra filmer på hemmakväll, se ungefär hälften av "an american haunting" och hela "she's the man" tillsammans med caregang och i slutet även Matilda. Sannerligen mycket söt om ni har lust att höra min åsikt. Om ni någon gång har lust att sova över hos mig så är det ungefär denhär synen ni kan vänta er. Vill ni förresten sova över så hör av er. Det är mysigt. Och jag gillar pjamasparty

Anledningen till att vi inte såg hela "an american haunting" var att vi blev alldeles för rädda, den var alldeles för läskig och ingen kände peppen. Den mest skrämmande film jag har sett i hela mitt liv tror jag. Eller, "sett och sett".

puss♥/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback