olivia: surprises all the time

HAHAHAH det första jag gör när jag loggar in är att trycka upp bloggen. Och vad är det första jag ser då? Jo jag själv tittar fram från header. wtf?! och vad var det för bild? aldrig  sett och vill aldrig se? Fast nog finns det värre, jojomen, jag har fått gå igen många pinsammabilderpåmigsomvisasförandra-stunder. Och de bilderna har varit så mycket  värre än någon kan ana, så mycket värre än den här.
Men fortfarande: det kom som en riktig överraskning, det här. Jag dog typ en sekund och sen fortsatte mitt hjärta slå igen. Och tack för bilden. Jättetack. Jättehjärna hiihhihiih. Men det kanske inte finns så många fina närbilder på mig? sorgligt men sant...

Den tredje filmen tog slut för väldigt länge sen, anledningen till att jag inte uppdaterat tidigare var att datorn var där upp och sladden här nere. och mitt batteri = inte stort. eller långt? vet inte hur man säger.
Men filmen var bra, fast ganska.. obehaglig. Och spännande. Jag satt på väldigt vassa nålar hela filmen igenom, dock blev de vässade särskilt mycket på slutet. Nästan så att jag kände dem på riktigt.

Dessutom såg jag att en liten dude från övik hittat hit till denna mytesomspunna, omtyckta, legendariska, barafåttbrakritik-blogg och det var ju kul. Riktigt snajsigt skulle jag säga. Och tro mig, vi saknar det också.


Mitt filmgang ikväll! om ni tittar noga är mamma där borta i köket som nåt läskit spöke or something.

två nästan överdrivet lika (för stunden) blonda bombnedslag. Grr! och mykt saknat som sagt. mucho. much. mycket på franska? förlåt mig men jag har glömt, om jag ens någonsin vetat. Louise var ingen bra franskafröken. det var inte heller Sommarlov.

/olivia

edit: hur kunde jag glömma? mycket på franska = trés. Ibland är jag lite osmartare än mig själv (?)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback