emma: too lost

Ingen uppdatering från min sida som ni kanske har märkt...

har i alla fall firat jul idag hos mamma. Hade supertrevlig och jättemysigt, men än är inte det roliga över! Imorgon idag ska jag fira riktiga julafton med pappa och gänget, aka monica, mina låtsassystrar och deras kusiner (?), deras släktingar i alla fall. Det blir säkert party, det är ju trots allt julafton!

 

Nu kanske ni är intresserade av vad jag har fått ikväll, eller så kanske ni fullständigt skiter i det och hellre räknar matte än att läsa vad jag fått? Amen, ni är säkert intresserade av att höra det eftersom jag är så fruktansvärt cool, så here it goes en liten lista på några saker som jag i detta ögonblick jag kan komma och tänka på, då min hjärna är helt dimmig. Men

 

- 500 kr

- mössa, halsduk

- jättejättestor ryggsäck till när jag ska ut och tågluffa i sommar!

- 2 par sockar

- presentkort på gina tricot, 300 kr

- värmeskydd och inpackning till håret

- tvål(ar)

- typ kudde till datorn?

- 2 böcker (som jag för övrigt redan har)

- armband

 

Men typ det. Säkert något mn virriga hjärna har förträngt för tillfället men. Nöjd till 100% i alla fall, så det är för mig en gåta vad som väntar mig imorgon. As you can say, time will tell.



Idag var faktiskt den riktiga tomten hos oss, inte fejktomte som här...


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback