emma: just keep on playing

BLONT. ett enda ord kan beskriva hela min nya hårfärg. HIIHHIHI BLONDDDD någothiihhi. Och lina fick väl också ganska blont antar jag. Okej, nu var jag orättvis, båda blev otroligt blonda men mitt ägde hennes. aja, har ingen bild så ni får väl se någon annan gång. nu kan jag ju berätta om min dag ist, som för övrigt var mycket intressant i think.

började med att jag och olivia gick till subway medans vi under tiden förfrös fingrar, ansikten och dylikt. Sedan köpte vi mackorna, alla köpte halva utom sumoliza som köpte en hel. Därefter tog vi ett bord (jag valde det eftersom jag hittade en 50öring på det!!!!!) Sedan åt vi våra mackor och efter det kände vi oss lite sugna på en kaka, så då köpte vi det. När jag hade ätit cirka 50% av min kaka, kom en gammal bekant till oss, Jens, och satte sig och åt med oss. Trevligt, men han förstod sig inte riktigt på vår humor, tyvärr. Men eftersom den är lite annorlunda (skratta efter varje mening eller varje ord) , så var det kanske inte så konstigt. När vi hade suttit på subway från cirka 15.00, kände vi oss kallade att gå på stan ett tag. Då var klockan cirka 17.00. Vi gick runt ett tag där och dreglade på kläder, skor osvosvosv. Runt klockan 18.15 (?) kom vi slutligen fram till Linas mysiga lägenhet och där så flamsade vi runt ett tag, tills vi insåg att vi hade mycket bråttom till mötet på söder, som skulle börja 19.00. Men vi lyckades nästan och 19.01 var vi på söder. Vi sov oss igenom mötet, och efter det for vi hem till Lina igen för att möta vårat öde.(färga håret alltså, om du inte är så smart). And so we did, och vårt öde verkar vara mycketmycket blont. Därefter fick jag och Olivia skjuts hem av vår söta pappa, men Liza tackade nej åt att få åka med, med bortförklaringen 'jag ska gå ner här'. BRA bortförklaring Liza, du är söt.
Nu har jag för övrigt just ätit en banan, för alla intresserade.

SÅÅÅÅÅ jag säger väl som vanligt

♥xoxo
emma

Kommentarer
Postat av: lizae

MEN HERREGUD, JAG BOR INTE LÅNGT FRÅN LINA ;)

2009-02-10 @ 18:08:09
URL: http://thecaregang.blogg.se/
Postat av: lizae

MEN HERREGUD, JAG BOR INTE LÅNGT FRÅN LINA ;)

2009-02-10 @ 18:08:10
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback