Liza: Nightiie night

Nu har jag kommit hem från både Söder och Lina.
På Söder var vi bara en halvtimme (vi är tvungna fara dit för vi ska jobba på NF-Night Flight. Ett disco/innebandyturnering i Andertorpsskolanslokal) för de hade inte så mycket att säga, och vi jobbar i en kioskgrupp & vi har redan bestämt det vi ska sälja. Det blir korv, godis och läsk.
om du ska på NF så ska du definitivt köpa korv av oss!! (Vi kommer typ stå utanför själva turneringen)

Sen efter den där halvtimmen så åkte vi till Lina. Där hon och Emma skulle slinga håret blondare. Mycket fint blev det på båda! :) Under tiden som de slingade roade jag och Olivia oss med att kolla på fula/snygga/konstiga frisyrer i olika tidningar (Linas mamma har som en liten hårsalong nere i källaren på deras våningshus),
& ta kort på dagens outfit.
(Ja du läste rätt!
Vi ska vara lika hemska som alla andra och börja lite smått med det (a) Men bilderna kommer inte förän imorgon för att jag inte har bilderna & nu snart så ska jag sova)
Vi bestämde oss dessutom att Lina passar risigt bra i uppsatt svans. Men det vägrar hon inse...
Vi ska nog i alla fall lyckas få henne att förstå ;)

Allt för mig här är en låt=)
(Lite smålagg börjar efter 8sek)
Beyonce - Single Ladies>
 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback