emma: when youre dream comes knocking on your door, would you open

tjoho igen.

Hela dagen på kolmården höll på att bli äventyrad PGA milslång bilkö på vägen dit, så var tvugna att vända om och ta en annan väg. Som tur är kom vi faktiskt fram till slut och fick se alla söta djur, bilder kommer i nåt inlägg snart.

Efter det körde vi hem och han JUST OCH PRECIS till morden i midsommer, kult på hög nivå! Och nu så sitter jag här med förjävligt trötta ben och peppar inför GRÖNA LUND med LINA imorron<3<3<3 Kommer nog bli underhållande på HÖG nivå.

Har i alla fall bestämt hemkomstdag idag. Det blir på fredag, så ni kan ställa er i kö om ni vill träffa oss på lördag. Skoja bara. Någon liten jävel som vill va med oss då, nån endaste en? Hör av er.


Jaja, eftersom Ragnar och Ruben har varit så hjälpsamma och trevliga idag hade jag tänk skriva en liten dikt ENBART om dom. Det låter väl bra?
jaja. Here it goes

Ragnar och Ruben är våra fina kameror
med dom kan man ta kort på både människor och kor
Faktiskt kan man med dom ta kort på nästan allt möjligt
och dom är så fina att det nästa är löjligt
Med Ruben jag myser om natten
om  jag ska trolla får han ligga i hatten
Jag tar kort med han istället för att se på CSN
oj, jag var visst inte inne på MSN
Ett ord som inte finns på riktigt är kixlar
Ruben har 10 megapixlar
Han har också 5 x optical zoom
ramlar Olivia i golvet låter det krash och BOOM
Dessutom har han 2,5" LCD monitor
ett annat ord som inte finns på riktigt är golilositor
Ruben är fin på alla sätt
han står för godhet och allt som är rätt
Ja, på rätt sida av lagen Ruben sig håller
men han gillar dock inte "good cop - bad cop"-roller
Rättvisa är en fråga Ruben brinner för
jag längtar inte tills han får ett tekniskt fel och dör
Han betyder allt för mig
men, no offence Ruben, han borde hitta sig en tjej


puss och kram
/emma

Kommentarer
Postat av: Linus

Ruben kan ju bli tsm med doris ? ;)

2009-07-08 @ 00:40:29

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback