olivia: can i belive in it this time

okej, nu är vi officiellt hemma från stugan. för evigt. nej skoja, där var jag bara lite dramatisk. för den närmaste tiden menar jag såklart.
kvällen spenderades med filmer, fast vi hade hyrt 3 såg vi bara 1och½. den första (the amityville horror) var väldigt, väldigt hemsk fast ingen av oss var rädd(?) eller vi var det men itne på riktigt? jag förstår inte heller
så då gick vi direkt på den 'roliga', men den hacka så djävvulkst att vi gav upp efter halva. de blev iallafall kända.

idag började vi dagen med: all the boys love mandy lane
mycketbra till början men jag hatar filmer med sämst slut? man mördar inte sina kompisar bara för att? nån anledning måste det finnas

nu : bilder från mobilen från stugan från universum från oss alla till er alla

emmas nya outfit

vi har en snygg strand. btw, JA det är vi som har lekt med alla de där leksakerna

ja vi kasta pil, och ja sådär bra är jag

snart ska väl en ofräsch version av mig kasta sig i duschen
/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback