olivia: can you feel the party

omg mitt första inlägg påv hur länge som helst.
men, såklart har jag en anledning. i stugan har vi inget internet, big fail på dendu. dessutom far vi tillbaka dit ikväll och tar lina med oss. så tyärr måste jag nog meddela att det blir aboslut ingen uppdatering på några dagar. jag ttycker väldigt, väldigt sy´nd om er.

just nu är vi hemma hos lina, med simon, markus oc rikard. 21.25 går vår söta lilla kustbuss som först stananr i bureå, där vi söta småflickor hoppar av och the boys fortsätter sin hemresa mot umeå.
 jag orkar inte skriva mer för jag ligger på golvet och får fruktansvärt ont i ryggen av det, så jag avslutar detta ´med ett löfte. när jag kommer hem, blir det ordentligt med uppdatering. lev på hoppet


woho! emma och lina.. i typ lustiga huset? söta as usual

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback