olivia: fast as anything they took it

de slog mig men det gjorde inte ont. Jag fick stryk men märkte det inte.
När skall jag vakna?
Jag vill ha mer!

och gissa vars det fina stycket kommer ifrån? just det.. bibeln! och det var liza edman som så snällt upplyste mig om det.... fint var det iallafall. jag är tårögd

därför passar det väl bra med random bilder från vår konfatid jag inte har haft tillfälle att lägaa ut än:




några från idag:

hmm... alla de här bilderna är :WHAAT
så okej. vi hade tråkiga stunder idag

/olivia

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHHAHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA haha

2009-07-10 @ 09:31:59
URL: http://thecaregang.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback