olivia: here it is

Vilken svordom använder du mest? oh SATAN nej jag vet inte
Äger du en iPod? inte har jag såna nymmodigheter
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? antaligen är den inte ställd på sommaren
Hur många resväskor äger du? no one
Använder du flip-flops? aldrig
Var köper du dina matvaror ifrån? ica oftast 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
beror väl på om jag skulle bli bra på bilden:]
Vilken var den senaste filmen du såg? scary movie 2 tror jag
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? jag skulle shoppa<<3<3<3 men typ en resa
Har någon någonsin kallat dig lat? jag tror både jag och emma kallade mig det igår 
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
typ alvedon om jag haront i huvet?
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? no one
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? kan väl säga FM static för jag lyssnar på dem just nu
 Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? jag tror det och skulle ändå inte säga
Vad åt du till middag senast? typ grillat 
Använder du huvtröjor? 
ofta dessutom 
Kan du vissla?
kna kan jag väl
Vem var den senaste som ringde dig? mamma<3<33
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? 
den vildaste ofc, vi passar 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
jag tvekar inte när jag säger ja
Tittade du på tecknat när du var liten? klart jag gjorde? 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 
vet inte vilket som är närmast men litet är det 
Hur många syskon har du?
2+3
Är du blyg inför det motsatta könet? för vissa antar jag 
Vilken film kan du alla replikerna till? 
ingen men ganska många till click antar jag 
Äger du några band t-shirts?
nej
När flög du senast? dagen efter vår konfirmation
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6tror jag, eller 8?
Läser du för skojs skull? ganska ofta dessutom
Pratar du några andra språk? engelska, men franska och: jag är stek, snygg och cool.  
Diskar du din egen disk?
nej
Har du gråtit offentligt? typ inte
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja jämt. igår: teckenspråk
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? skulle väl sitta fint 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? 
beror väl på, men klart jag VILL de 
Kan du kasta macka? 
klart, det har jag lärt mig 
Har du någonsin varit på Jamaica?
nej 
Vad har du med dig in på bion? 
iallafall nån 
Har du dejtat någon av en annan religion? 
nej
Vad har du för väder?
dåligt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? svårt att säga. återkommer on några år 
Gillar du att flyga?
ja faktiskt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor
När sov du senast på golvet?
när vårt innebandylag sov hos oss tror jag
Gillar du din boende-situation? den är väl helt ok
Vilken är din mammas hemstad? pinsamt nog bure
Din pappas hemstad? skell tro jag
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? har inte forskat om det än 
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
inte ofta
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? jag gör det men hamnar jag i trubbel? nej 
Vilken är din favoritfrukt?
finns så mycket smaskit
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?  tro mig när jag säger nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15 here i am<3<<3
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?  emma SÄKERT
Tror du att Gud är man eller kvinna? tvekönad<<3
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? väldigt
Tror du på liv på andra planeter?
ja din skönhet är inte från denna planet
Vad var det senaste du åt? jag norsta nyss tänderna så kanske lite tandkräm?
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror väl på vem det är 
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
jag tror de tyckte det var fint men vad vet jag?
Gillar du senap? inte BARA det
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag tar det som det kommer 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jag tror jag skulle våga men inte ensam
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? det är ingen fråga jag brukar fundera värst mycket över
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? aldirg, inget
Tycker du om att krama folk? tänka sig ja 
Skulle du säga att du är trendig? 
nej inte särskilt men jag behöver inte vara ett tap för det 
Äger du en digitalkamera?
ja, ragnar  4-ever<3<33<
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? tro ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ja faktiskt
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? typ.. nån som jag inte komme ihåg vad den heter och 'i taket lyser stjärnorna'. säkert nån mer
Vad är du allergisk mot? katt och timotej 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? 
då skulle jag väl inte äta? 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? 
oliver? säkert inte men 
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
vad i helvette är bloggisar`?

så. nu vet ni lite mer om mig. se dte som lite randomfakta eftersom det är nästan det det är.

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback