olivia: the day after is always the worst

jäklar, nu är det inte bra väder om man ska lyssna på det. orkar inte titta ut genom fönstret, men vadå? tror inte direkt det är 25 grader varmt och strålande sol.
tyckte jag hörde åska för ett tag sen men jag kanske bara inbillade mig eftersom det har åskat i två dagar nu, fuck den. åskan är så jävla falsk.

ska snart gå och duscha, sen göra saker som man kan göra när det är a bad weather day. typ....... ..  okej dator. men kanske också fortsätta fixa vårt rum, inte klart än. vi får se hur pigg jag är efter duschen. för jag är inte pigg nu.


jag gillar hmm.. låt mig tänka INTE DET

/olivia

Kommentarer
Postat av: maalinhe - fotobloggen

SV: Inteee såå mke

själv då? :)

2009-07-17 @ 12:54:26
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback